pomáháme ............


Od Draka duhového

02.10.2013 12:34

Od Draka duhového 

To vám byla nádhera. Moje první opravdická drakiáda. Dovolte, abych se vám představil: Jmenuji se Drak duhový. To pro moje charakteristické zbarvení, ale hlavně proto, že mým milým domovem je DUHA, Domácí hospic Duha, o.p.s. v Hořicích. Jsou mi čtyři roky a jsem zařazen do chovu zvláště chráněných druhů. Miluji létání ve výškách a rád pomáhám tam, kde je to potřeba.

Tuhle akci zorganizovali moji kamarádi, dobrovolníci z DUHY, v poslední zářijovou neděli, aby zas přinesli kousek duhy blíže k lidem z Hořic i okolí. 

Počasí bylo překrásné. Slunce, vítr, dobrá nálada . . . . . , moji kolegové draci si to létání nemohly vynachválit. A že jich přišlo! Přicházeli děti s tatínky, s maminkami, prarodiče i celé rodiny.

Když si děti dosyta zalétaly s draky, mohly si na památku vymalovat sádrová zvířátka nebo oblázky. K občerstvení byly připravené chlebíčky a domácí buchty. Mezitím si přišly prohlédnout zblízka i mne. Měl jsem velký hlad a ony byly tak hodné a házely mi do bříška mince. Já jim za to rozdával balonky a sladkosti. Někteří odvážlivci mi i zatřásli pravicí nebo mi něco zazpívali. A některé děti přišly i víckrát.

I touto cestou bych chtěl poděkovat všem hodným lidem za štědrost. Díky Vám dobrovolníci DUHY budou moci uspořádat zase další hezké akce. Doneslo se mi při větrném putování totiž do uší, že dobrovolníci již připravují bazárek a chystají se i na adventní trhy.

Kdo by se na mne chtěl přijít podívat, jsem většinou u nás doma v DUZE, ulice Riegrova 655, v areálu Městské nemocnice Hořice. Můžeme se pozdravit například při Dnu otevřených dveří, který se v Duze koná v pátek 11. října od 10:00 do 16:00 hodin.

Nebo se potkáme na další drakiádě. Tak do slétnutí, kamarádi!

Váš Drak duhový.

další foto naleznete ve fotogalerii -  Drakiáda 2013

—————

Zpět